
Klachten Afhandeling
KLACHTEN AFHANDELING
Mochten er bezwaren zijn over een onderwerp met betrekking tot Adams Universal, dan zijn we er altijd om dit met u te bespreken en te zoeken naar de beste oplossing voor beide partijen. Ons doel is om u de beste service te bieden en met al onze studenten en docenten de beste relaties te onderhouden. In het geval van het niet nakomen van verplichtingen of opzettelijke nalatigheid bij het uitvoeren van ons werk door iemand van ons team, probeer dan eerst dit probleem op te lossen met de betrokken persoon. Als het probleem op die manier echter niet kan worden opgelost, neem dan contact op met onze afdeling Klachtenafhandeling door een e-mail te sturen naar de sectie Adams Universal Student Affairs op het volgende e-mailadres met het onderwerp {Klachten Afhandeling}:
aua@adamsuniversal.nl
We zullen uw klacht binnen vijf werkdagen beantwoorden. Als u na vijf werkdagen niets heeft heoord, bel dan de Voice Record ( +31 20 808 72 73 ) en neem een spraakbericht op met het onderwerp en de persoon waar u over klaagt en laat uw telefonnummer en uw e-mailadres achter, zodat wij er zo spoedig mogelijk bij u op terug kunnen komen.