Kwaliteitscontrole van onze diensten

Mochten er bezwaren zijn over een onderwerp met betrekking tot Adams Universal, dan zijn we er altijd om het te bespreken en de beste oplossing voor beide partijen te vinden. Ons oorspronkelijke doel is om u de beste service te bieden en met al onze studenten en docenten de beste relaties te onderhouden. In het geval van verplichtingen of opzettelijke nalatigheid bij het uitvoeren van de taak door een van ons team, of een van onze leraren, of een gebrek in de discipline in een les, probeer dan eerst dit probleem op te lossen met de betrokken persoon. Als het probleem op die manier echter niet kan worden opgelost, neem dan contact op met onze afdeling door een e-mail te sturen naar de sectie Adams Universal Student Affairs op het volgende e-mailadres met het onderwerp {Klacht of Complaint}:
aua@adamsuniversal.com

 

We zullen uw klacht binnen vijf werkdagen beantwoorden. Als er vijf werkdagen zijn verstreken zonder enig antwoord, bel dan de Voice Record (+31 20 8080 373 ) en neem een ​​spraakbericht op met het onderwerp en de persoon waar u over klaagt en laat uw telefonnummer en uw e-mailadres achter, dan zullen wij zo snel mogelijk contact met u opnemen.

© 2020 door Adams Universal

Last Update On 14 / 04 / 2020

  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • YouTube